CATALÀ CASTELLANO

CARLOS CASAMOR I FRANQUET

FUNDACIO CASAMOR

En el seu desè aniversari i per primera vegada, la Fundació Casamor ha obert les seves portes a totes aquelles persones que volen celebrar els seus esdeveniments privats dintre d'un espai singular.

Ideals per a esdeveniments socio-culturals, concerts de música, conferències i presentació de productes o reunions de treball, els espais de la Fundació són adaptables i tenen un aforament de 20 a 500 persones.

Els diferents salons i jardins s'adapten amb escenaris o carpes perquè pugui celebrar els mes variats esdeveniments que pugui imaginar.

PROPERS EVENTS

info: fundacio@fundaciocasamor.org

EVENTS CELEBRATS

2017

• Salvador Dalí i el surrealisme català al Museu de l'Hermitage de Sant Petersburg

L'exposició de Salvador Dalí i el surrealisme català es va inaugurar a l'octubre de 2016 amb la presència de l'exconseller de Cultura de Catalunya, Santi Vila i el president de la Diputació de Girona, Pere Vila; i va ser clausurada al març de 2017 amb una gran assistència de públic, sent un dels grans esdeveniments culturals de l'any.

"Dalí i els surrealistes empordanesos" és la primera exposició sobre aquesta temàtica que ofereix l'Hermitage i ha estat coordinada des del Museu d'Art de Girona, reunint 70 obres del geni espanyol i de Juan Núñez, Àngels Planells, Joan Massanet i Anton Casamor entre d'altres artistes.

L'exposició incorpora referències als artistes anteriors a Dalí, que van donar a conèixer els paisatges de l'Empordà fora de les seves fronteres, com Eliseu Meifrèn, Ramon Pichot i Gironès, Sigfrid Burmann o Josep Blanquet.

La FUNDACIÓ CASAMOR (Navata - Girona) ha col•laborat en el projecte cedint gratuïtament les seves obres.

• Jornades de portes obertes a les escoles de la província de Girona

Amb motiu de la renovació del fons pictòric, la FUNDACIÓ CASAMOR va fer unes jornades de portes obertes per mostrar l’obra gràfica d’artistes com Tàpies, Miró, Chillida, Chirino, Calder, etc...

Amb una amplia acceptació i un gran nombre de joves visitants.

• La FUNDACIÓ CASAMOR obre les seves portes a Los Amigos de los Castillos

• La FUNDACIÓ CASAMOR ofereix el seu espai “ L’Art en tots els seus sentits"

El Dissabte 5 de Setembre de 2015, al vespre, la Fundació Casamor va obrir les seves portes a l’últim esdeveniment de la temporada d’estiu, realitzat als meravellosos jardins de la Casa Museu. Gastronomia i cultura es van unir per oferir als assistents una suggerent vetllada que va comptar amb l’assistència de 200 persones. Els assistents presenciaren una exhibició de moda clàssica i complements, van recórrer un petit mercat de productes típics empordanesos instal•lats pels artesans de la zona; van degustar gastronomia d’autor i, van compartir la seva estància amb la soprano Clara Valero que va amenitzar l’esdeveniment.
    Per descomptat, s’obriren les portes dels salons de la Casa i es varen poder contemplar les obres que composen la col•lecció de l’escultor Anton Casamor així com la que constitueix la seva col•lecció privada.

La Fundació Casamor sempre té temps i espai per aquells que vulguin fer partícips a tothom de qualsevol manifestació cultural, motiu pel qual va ser una grata satisfacció la celebració de l’esdeveniment amb el que vàrem dir adéu a l’estiu.

• La Fundació Casamor obre les seves portes a Los Amigos de los Castillos. L'Asociación Española de Amigos de los Castillos visita la Fundació Casamor per celebrar
    l'arribada de la primavera.

2014

Celebració dels Patis de Primavera a la Fundació Casamor amb el jove escultor Eudald de Juana

Exposició de pintura "Riot of Colours" de Jean Schäfer

"¿Quién vive ahí?" Carlos Casamor

Retrospectiva Manel Álvarez

Inauguració exposició Manel Álvarez

Clic sobre l'imatge per a veure el vídeo

Col•locació de l’escultura NU d’Anton Casamor a la via pública de la ciutat de Figueres.

IIª Edició Patis de Primavera.
Exposició artística Oksana Mas als jardins i salons de la Fundació
.
Exposició d'Oksana Mas "Au plein air" a la ciutat de Figueres.

IIª Edició Navata Tallers Artesans.
Iº "Concierto Moon & Candles". Trio de violoncels.
   Josep Bassal, François Ragot y Domènech Surroca.

Exposició Escultor A. Federico.

"Patis de Primavera", un recorregut insòlit per cases i jardins del
   nucli antic de Navata.
Exposició en el Museo Comarcal de la Garrotxa d'Olot.
Exposició a la Fundación Casamor de "Tallers Artesans".

Exposició Museu d’Art de Girona.
Exposició Museu de l’Empordà de Figueras.
VIº Torneig de Golf “Fundació Casamor”.
IVº Gala “Nit de la Creu Roja”.
Presentació del llibre “La obra de un gran artista”.
Representació a la Fundació de l'Opera “Gli equivoci nel sembiante”.

Concert de música de Dubravushca.
Exposició colectiva a la Fundació d'obras de Miró, Calder, Picasso.
IIIº Gala “Nit de la Creu Roja”.
Vº Torneig de Golf “Fundació Casamor”.
Cicle de Conferències “Escultura Mediterranea”.

HOME | FUNDACIÓ CASAMOR | CASA | MUSEU | JARDÍ | EVENTOS | eMAIL